Dále se specializujeme na převodovky DSG, výměny olejů, opravy nebo výměny mechatronik, úpravy podtáčení převodovky, klonování jednotek převodovky, výměny spojek, základní nastavení
Automatická dvouspojková převodovka DSG je moderní převodovka u které je hydrodynamický měnič nahrazen dvěma spojkami. Tyto spojky se starají o rychlé řazení převodů, s minimální ztrátou točivého momentu.
Dá se říct, že DSG je složená z dvou manuálních převodovek, kde v jedné jsou sudé a v druhé liché převodové stupně, o jejich řazení se starají dvě spojky ovládané mechatronikou pomocí tlaku oleje. Řazení probíhá tak, že dvě spojky – jedna je zodpovědná za liché převodové stupně (1., 3., 5. atd.) a druhá za sudé stupně (2., 4., 6. atd.). Při řazení se jedna spojka uvolní a zároveň se aktivuje druhá, která má už připravený další stupeň. Díky tomu je řazení velmi rychlé a plynulé, protože se během něj nepřerušuje přenos výkonu z motoru na kola. Auto při řazení tedy nezpomaluje, což zajišťuje hladkou a efektivní jízdu. Tento systém je oblíbený pro svou rychlost a komfort.
Tuto službu nabízíme také mobilně po celé ČR
Softwarové úpravy převodovek jsou poslední dobou velice žádané hned z několika důvodů. Primární důvod a také problém je v podtáčení převodovky, to zjednodušeně znamená, že převodovka řadí rychlostní stupně rychleji, než by bylo pro motor a převodovku dobré, například v 50 km/h zařadí 5. rychlostní stupen, motor poté pracuje v nízkých otáčkách, při kterých nepracuje efektivně, dochází také ke zvýšení vibrací, které se přenášejí do kabiny, nebo vyššímu opotřebení spojek a mechanických části převodovky.
Řešení je úprava softwaru (map) v řídící jednotce převodvky, kde se posunou body řazení převodových stupní podle zatížení vozidla.
Po úpravě řazení se také mimo nesmyslného podtáčení vozidlo bude chovat mnohem lépe i v běžném provozu, nebude po ubrání plynu řadit výše a po přidání opět hned níže
Veškeré úpravy "map" řazení DSG převodovek provádíme sami, to znamená, že rozumíme této problematice a poupravení řazení dle přání zákazníka pro nás není problém.
Po naší úpravě bude tempomat, nebo adaptivní tempomat (ACC) fungovat také upraveně jak má, mnoho krát jsme řešili úpravu převodovky po konkureni, kde sice upravili řazení převodovky, ale jakmile jste aktivovali tempomat, tak se auto chovalo podobně jako před úpravou.
Videa řazení před/po naší úpravě dodáme, web je stále ve vývoji.
Výměna oleje v DSG převodovce je nezbytnou součásti údržby, olej zajišťuje mazání a chlazení. Během času olej degraduje a ztrácí své vlastnosti, což může vést k opotřebení součástí převodovky, jako jsou spojky a převodové mechanismy. Když se olej nemění pravidelně, znečištění a ztráta viskozity mohou způsobit nadměrné tření, které vede k poškození převodovky. To se může projevovat zhoršeným řazením, přehříváním nebo dokonce vážnou poruchou, která vyžaduje nákladnou opravu. Pravidelná výměna oleje prodlužuje její životnost a zajišťuje bezproblémový chod.
Výměna oleje v DSG se doporučuje každých 60000 KM, i když výrobce může doporučovat interval výměny oleje vyšší.
Časová náročnost výměny oleje v DSG je cca 2 hod.
Zaměřujeme se také na opravy jednotek DSG platformy PQ i MQB, máme za sebou desítky úspěšně opravených jednotek převodovek DSG. V některých případech není bohužel možné opravu provést, v takovém případě informujeme zákazníka a jednotku DSG jsme schopni naklonovat podle původní, skladem máme veškeré typy jednotek i mechatronik DSG.
Pro klonování jednotek DSG nám stačí pouze řídící jednotka, v případě její opravy, nebo opravy mechatroniky potřebujeme v ideálním případě celé vozidlo, z důvodu ověření funkčnosti.
Máte dotazy?
Napište nám kdykoli!